Likvidácia poistných udalostí

Naše autorizované servisy IMPA disponujú kvalitnou technológiou, modernými diagnostickými zariadeniami a dielenským vybavením. U nás však zastávame názor, že kvalita závisí od ľudí a technológia je „iba“ nástrojom. Preto dbáme na kvalitu služieb a odbornosť našich zamestnancov.

Našim autorizovaným servisom siete IMPA môžete auto zveriť nielen v prípade bežnej údržby, ale tiež v prípade technickej poruchy alebo poškodenia vozidla pri dopravnej nehode (vrátane poškodenia karosérie a laku).

Zákazníkom pomôžeme komplexne pri poistnej udalosti. Od odťahu vozidla, cez vykonanie obliadky a pomoc pri vyplnení hlásenia poistnej udalosti až po samotnú opravu vozidla. Po oprave vozidla zákazník nemusí platiť plnú výšku faktúry, zabezpečíme cez príslušnú poisťovňu vystavenie krycieho listu a zákazník zaplatí iba spoluúčasť. Pri poistnej udalosti pomôžeme s vybavením všetkých náležitostí - sme zmluvným partnerom všetkých poisťovní.

Autorizované servisy IMPA sú samoobhliadkovým miestom, tzn. že obhliadku vykonajú servisní poradcovia priamo v servise IMPA. Túto službu zabezpečujeme pre nasledovné poisťovne:

 
  • Allianz - Slovenská poisťovňa
  • Generali
  • Uniqa
  • AXA
  • Kooperativa
  • Komunálna poisťovňa
 
Zachovajte hodnotu Vášho vozidla.
Pretože u nás Vaše auto dostane to, čo si zaslúži...


 

Komfortne s IMPA aj pri poistnej udalosti

V autorizovaných servisoch IMPA vyriešite obhliadky a likvidácie poistných udalostí na jednom mieste, doslova „od A po IMPA“. Opravu na vozidle je možné realizovať až po obhliadke pracovníkom poisťovne. IMPA šetrí svojim zákazníkom čas a preto obhliadku po poistnej udalosti vykonajú servisní poradcovia priamo v servise a aj všetko ostatné vybavia za zákazníka. Zákazník poistnú udalosť iba nahlási, dostane číslo PU a štafetu preberá IMPA.

>>> Poistné udalosti "od A po IMPA" - všetky informácie na jednom mieste



Tu je náš jednoduchý návod na postup pri poistnej udalosti:

1. Spísanie správy o nehode

2. Možnosti riešenia poistnej udalosti:
a) z povinného zmluvného poistenia vinníka
b) z havarijného poistenia poškodeného
Naše odporúčanie: b) v tomto prípade poškodený nepríde ani o bonusy ani sa mu nezvýši sadzba poistného a likvidácia poistnej udalosti prebehne rýchlejšie. Spoluúčasť bude uhradená z povinného zmluvného poistenia vinníka.

3. Nahlásenie poistnej udalosti do poisťovne a kontaktovanie autoservisu.
V poisťovni po nahlásení PU oznámia číslo škodovej udalosti. Následne zákazník kontaktuje náš autoservis IMPA, kde zabezpečíme:
- obhliadku vozidla
- nafotenie
- nakalkulovanie opravy
- zaslanie na schválenie do poisťovne
V prípade nepojazdnosti vozidla zabezpečíme príjem vozidla do servisu okamžite !!!

4. Zahájenie opravy vozidla a zabezpečenie náhradnej mobility pre zákazníka počas doby opravy poškodeného vozidla. Po schválení zo strany poisťovne objednáme náhradné diely na opravu.
V IMPA Bratislava disponujeme skladovými zásobami až 90% náhradných dielov !!!

5. Všetky potrebné doklady k likvidácii škodovej udalosti zašleme do poisťovne - vybavíme za klienta !!!

6. Zaslanie krycieho listu z poisťovne do servisu (krycí list = záväzok poisťovne k uhradeniu ceny opravy vozidla - na základe podmienok poistnej zmluvy klienta s poisťovňou)

7. Uhradenie spoluúčasti zo strany klienta - na základe podmienok poistnej zmluvy.

8. Umytie karosérie a vyčistenie interiéru vozidla po oprave a odovzdanie opraveného vozidla zákazníkovi.

 

Ako nespanikáriť a správne postupovať pri dopravnej nehode?

Ak sa stanete účastníkmi dopravnej nehody, majte na pamäti naše rady a skúste sa riadiť nasledujúcimi krokmi:

>>> Ako postupovať pri dopravnej nehode - kliknite sem

 

ŠKODA Vám nahradí spoluúčasť

Neodhadli ste vzdialenosť prekážky pri cúvaní alebo zvodidla počas jazdy? Vedeli ste, že medzi najčastejšie poistné udalosti patria nárazy do stojaceho vozidla na parkovisku? S novou službou ŠKODA Spoluúčasť tieto situácie vyriešite jednoduchšie.

>>> Pravidlá a podmienky - platí iba pre vozidlá ŠKODA


Kontaktujte nás

Navštívte nás v našich prevádzkach IMPA - Bratislava, Šamorín, Žiar nad Hronom, Žilina, Dolný Kubín a Liptovský Mikuláš - Naše prevádzky.
 

IMPA Bratislava - Likvidácia poistných udalostí:

1. telefonické objednanie v čase od 8h do 16,30h na číslach 0800 10 20 10 alebo 0905 030 518
2. mimo týchto časov sa môžete objednať online a my vás budeme kontaktovať na vami uvedené kontaktné údaje. >>> online formulár preklik


Pre viac informácií nás kontaktujte na bezplatnom tel. č. 0800 10 20 10.
Váš autorizovaný servisný partner, Vaša IMPA